HERREJÄVLAR!!!

peng1Loggade in på min bank och ser att nån satt in över 7500:- på mitt konto! VAAA!?!?!?!?
Det är skatteåterbäringen!!! Jag hade inte en aning om att jag skulle få pengar och så får man detta lagom till jul! Herrejävlar vad glad jag är!!! Det räddar min och Magdas resa i sommar! YES!!! 🙂
pengar1

Torsdag

sara2Snickarna skulle komma idag och fixa i köket igen och oftast kommer de ju direkt på morgonen, så kl åtta stod jag klädd och klar och alla barn var ivägskickade till skolan utom Daniella som hade studiedag. Inga snickare. Klockan gick och vi var tvugna att åka till stallet, så jag och Daniella och Emilia drog till NFK och tjejerna red. Emilia brukar börja att skritta fram i sakta mak medan man leder och när hon tröttnat efter typ tio minuter så kan nästa ta över.
Det är så roligt att se både Sara och Daniella nu! Sara är jättefräsch, pigg och glad och gör sitt allra bästa och Daniella har blivit så duktig! Hon har liksom hittat knapparna på sin häst och idag bara satt hon och log medan hon red och Sara gick med öronen framåt. De passar så bra ihop och trivs med varandra. Det blir nog nåt av dem till slut!
Inga snickare har kommit än och nu är klockan halv två…