Seeeeegt…

p1010008Nyårsdag. Seeeeg dag.
Mycket trevligt i går kväll med härligt roliga människor och god mat (gud, vad jag är duktig! 🙂 ). Emilia var lite ledsen under kvällen för hon ville ju vara på nedervåningen med de stora barnen och leka men de ville inte ha henne där så hon grät och grät och det fanns ingen hejd på hur ledsen man kan bli. Men hon höll ut hela kvällen och kom i säng vid halv två… Hon var väldigt besviken på raketerna dock. De lät väääldigt högt och det var lite läskigt och när de var slut hade hon fortfarande inte fått åka till Mars. Hon såg raketer som nåt man skulle åka till Mars med för det har hon sett på tecknat så då kunde hon gråta för det med. Men i det stora hela var hon duktig och alla hade trevligt.

mamma-miaI dag har vi varit i stallet och Emilia var med och red nåt varv på Sara. Det var en sliten Milla som knappt hängde med och som låg i mitt knä och halvsov när vi kom hem och jag, Daniella och Nora tittade på Mamma Mia-filmen. När den var slut åt hon välling och sen bad hon om att få lägga sig!!! DÅ är man trött!!!
Filmen var bra faktiskt – en sån där bli-glad-av-film. Inte fantastisk, men helt klart sevärd och musiken håller ju än.
Nu ska jag gå och däcka tror jag – blir en tidig kväll för mig med…