Underbar tävlingsdag!

I dag var det tävling på NFK. Både jag och Daniella red Sara i LättC:2 och Nora red på Melodie i Märke2.
Daniella var först ut av alla kl. 10 och gjorde jättebra ifrån sig, fick 155 poäng och slutade tvåa i sin klass. Tanten var kalasfin och klev på ordentligt – nästan på gränsen till för mycket emellanåt, men hellre det än tvärs om.
Nora red låååångt senare på eftermiddagen och det gick också jättebra! Hon slog sitt resultat från förra gången och kom tvåa hon med. Grattis gumman!!!
Själv startade jag bland de allra sista och då hade klockan hunnit bli runt halv 4. Låååång dag som sagt.
Sara gick kalas! Jag känner på nåt sätt att hon gick idag som hon brukade göra innan hon fick ont i ryggen. Hon kändes heeelt underbar och väldigt pigg. Så pass pigg att hon fick ett tokryck i första galoppvolten och höll på att skicka av mig. Sen fick hon nåt spel i den ökade traven också, men det gör inget för det kändes som att hon verkligen tyckte det var KUL idag! Älskade gamla pålla!!!
Vi VANN vår klass på 183 poäng, 65,4% och jag är så HIMLA GLAAAD för jag har aldrig vunnit nåt förut och det kändes verkligen bra!!!

Det som var extra kul var att Saras Jennifer kom och tittade! Jätteroligt att ha kontakt med tantens gamla liv. Jag är hur glad som helst att du kom och tjejerna tyckte också det var toppen! Läser du detta kan du ju lämna ett tassavtryck… 😉
Vad som också var himla kul var att tjejerna i stallet kom och frågade Daniella om hon vill ingå i Dressyr Division 3-laget i vår! Hon blev jätteglad att bli tillfrågad och ganska stolt! Med rätta! Hon har ju blivit så duktig och har dessutom en duktig häst så det borde väl funka!

På allmän begäran kommer video-filmerna upp i morgon, ikväll är jag alldeles för trött.
Nu ska jag svimma i sängen!
HÄPP!!!