Jag gjorde det iaf…

Jag föll till föga och sålde min underbara Odd Molly-tröja som jag egentligen inte ville göra mig av med. Men har man pengabrist så har man – tur att garderoben är stor 🙂 Tradera är en guldgruva måste jag säga! Jag köper och säljer allt som är löst och det är det som ger mig min guldkant på vardagen. Att köpa billigt och sälja dyyyyrare är modellen!

Annars har dagen gått med milimeterpassning och jag är helt slut.
Stefan har varit bortrest så jag började halv 7 att försöka få iväg alla till skolan, sen lämna på dagis (seeeena och i panik med gallskrikande unge till följd), utvecklingssamtal med Daniella och hennes fröken, en kort sväng runt stan, till stallet och göra allt + rida en liten sväng tills Daniella kom på att hon ville ha Sara på lektionen i em – då fick jag hoppa av, hem och slänga i sig lite mat (och glömde spela in Hem till gården 😦 ), hämta på dagis, laga middag till senare, läkarbesök, direkt till stallet och Daniella red lektion på Sara (hon var kalasfin!), hem och nu gör jag klart middagen.
JAG ORKAR INTE MER IDAG!
See you!