Jag hyllar också…

… snälla, snälla Annje som i morse när jag kom till stallet hade mockat Saras box utan att jag bett om det! DET är omtanke det! 🙂
Trevligt fika på ”Hyllan” med skvaller och varm choklad blev det också, så denna förmiddagen får väl anses väldans lyckad!
Nu sover Emilia middag äntligen och jag ska väl plocka ur och i diskmaskinen tror jag… fast jag vill hellre se på mina inspelade Hem till gården förstås… 😉

Jag hyllar idag…

tn_unni_drougge9_26344449…Unni Drougge! En stark och häftig kvinna som vågar vara sig själv och stå upp för vad hon tycker och tänker!
Mitt i allt detta rabalder och ”Gömda” och Liza Marklunds vara eller icke vara så skriver hon en helt fantastisk text som är så på kornet att jag bara måste jubla lite! 🙂
Läs här om ”Gömdagate”!
Dessutom har hon fler bra sanningar på sin blogg som jag läser och nickar instämmande till.
Hon är rolig och fräck och precis så cool som jag vill vara när jag är 50+! GO UNNI!!!