Lördag

Är fortfarande sjuk men liiiite bättre än när det var som värst igår i alla fall.
Har faktiskt klarat mig igenom Noras kalas på Busfabriken fast det är ju inte så jobbigt för man behöver inte göra nåt mer än att finnas där.
Åkte hem och vilade i ett par timmar på sängen – helt slut – och sen tog jag med mig Daniella till stallet och hon fick rida för jag orkar inte.
Det gick jättebra för henne med. Verkligen roligt att se tanten nu för hon är så glad och går fram så fint så jag tror verkligen att det onda egentligen suttit i munnen på henne hela tiden även om det tagit sig andra uttryck för att hon gått och kompenserat för att komma undan. Nu får hon gå bettlöst några dagar, sen är planen att jag rider henne med bett på onsdag, utan bett på torsdag och sen kan nog Daniella rida henne med bett på fredag när hon har privatlektion för Jennifer. Sen är det ju dressyrtävling söndagen efter – den 8e – och då måste hon ju ha bettet, så jag hoppas planen fungerar.
Älskade Sara – varför visste jag inte det här tidigare…