Underbara Sara connemara!

Underbara, underbara Sara!!!
Jag var så orolig för att rida idag eftersom hon tydligen inte hade kännts ok i tisdags när Marie hade henne. Shit! Jag har mått dåligt i två dagar för att jag skulle rida idag och egentligen ville jag inte för tänk om jag skulle känna att hela hästen hade brutit ihop!?!?!?121
Jag red henne på hackamore för omväxlings skull och hon var HEEELT fantastisk!!! Mjuk och pigg, glad och härlig, så där följsam så hon lyssnade direkt hela tiden. Hon jobbade verkligen och trampade under sig och man kunde korta upp så pass att hon nästan stod på stället. Så här underbar har jag inte kännt henne på flera veckor så jag vet inte vad som hänt? Men jag klagar inte – hon kan när hon vill min tant!
Vad skönt det känns – jag bara skuttade hem för jag mådde så bra!

Annars har dagen varit helt ok. Började med att äta semlor med Annje i stallet i morse. Alltid trevligt sällskap. Snackade skit en stund och fikade och Emilia var med och visade rumpan. Hemska, älskade unge! 😉
Hem och vika tvätten (ja, Annje – jag har vikt min tvätt, hur går det för dig??? *haha*) och lämna på dagis innan jag åkte och jobbade fyra timmar.
Så till cirkusen och hämta Nora, vidare till stallet och så småningom hem och äta SUSHI! Gud, vad jag har längtat efter det – det var alldeles för länge sen.sushi

Kommentera

