Äntligen!!!

dollardress JAG HITTADE DEN!!! Den underbara ”Dollar Dress” från Odd Molly som jag letat efter så länge men den är alltid så himlans dyr. Köpte den på mitt vanliga fyndställe och fick den till väääldigt bra pris. Dessa säljs på Tradera begagnade för runt 1500:- så om jag kommer i akut pengabrist (som jag faktiskt eg. är i just nu) så kan jag ju alltid sälja den igen. Om jag kan efter att ha letat så länge.
Jag köper och säljer mycket på Tradera och det ger mig den lilla guldkanten i tillvaron. Man handlar (ofta utomlands) till bra pris och säljer för lite mer så blir det en slant över då och då.
Just nu ska jag i alla fall njuta av denna ett tag, tänkte inviga den redan ikväll när jag ska ut och äta.
TJOHOOO!!!

Kommentera

