Det är sjukdag idag…

🙂 Märks det att jag har sjukt barn hemma som bara sover och inget att göra? Jo, jag tvättar och så, men kan ju inte ta mig nånstans förrän Stefan kommer hem i eftermiddag. Det är då man har tid att sitta och skriva här…

Måste bara få tipsa om Norrköpings bästa affär! Den ligger i galleria Domino och heter Te och Kaffe Companiet. Där hittar man allt för den som är såld på te, kaffe, choklad, marmelader, latte…. ja, allt gott man kan tänka sig. Där är det perfekt att köpa fina och uppskattade presenter som passar alla, presenter inslagna i fint cellofan med lockiga snören. Jag handlar alltid presenter där!
Eftersom jag själv inte dricker kaffe så har jag koncentrerat mig på deras te-sortiment. Såhär ser min te-samling ut:

p3050007

Favoriten just nu är Kränku ”Den Raude” som med Rooibos (rött te) som bas är smaksatt med fruktbitar, apelsin och vanilj. MUMSIGT!
Jag vill ha te med mjölk och utan socker alt. utan mjölk och med socker. Det allra godaste är dock med en skväll riktig grädde… 😉

One comment on “Det är sjukdag idag…

  1. Det är mitt favoritte också, ”Den Raude”! Fick ju till och med det av er om jag inte mins fel =D Väldigt gott.

Kommentera

