Odd Molly-favoriter

namnlost-11-kopiera Det här är min bästa molly-favorit alla kategorier! SÅÅÅ användbar. Mjuk och skön i siden och snygg som den är på sommaren, eller med tights och kängor till på hösten, över jeans till vardags och med högklackat till fint. Det här är nog den molly som aldrig kommer lämna min garderob. Inte ens i extrem pengabrist. 🙂

dollardress1
Denna har jag letat efter länge i rätt storlek och till rätt pris och nu hänger den här! HA! Äntligen! Väldigt vacker klänning som jag tror jag kommer använda en hel del faktiskt. Hade en i stl 1 men Odd Molly är ofta trånga över bysten tycker jag så den var för liten och åkte ut på Tradera. Denna sitter dock som en smäck och har potential att bli ett älsklingsplagg. ”Dollar dress” heter den. Snygg som attan!

61148292_2
UNDERBAR, UNDERBAR kjol med liten rosett bak på rumpan. Massor av fina detaljer och användbar alltid!

68149807_1
Min jättevarma vinterjacka med löstagbart luddfoder som jag tar bort på våren och sätter dit till hösten. Väldans smidigt. Den varmaste jacka jag nånsin haft faktiskt! Och så snygg!!! Köpt ny men ”billigt” på Blocket, älskad och flitigt använd sen dess. Hänger med länge än.

trojor
Stickad bomullströja som är skitsnygg till jeans. Mycket eftertraktad och svår att få tag i så även om det gör ont i hjärtat så kommer den nog att åka ut på auktion snart. Behöver pengarna till annat (läs veterinär, tävlingsavgifter, ridstövlar, transporthyra etc etc).

1234
Kan vara det mest använda plagg jag äger! Funkar till tights eller över jeans. Eller med bara ben och utan skor på sommaren. Tunn, skön bomullsstickning och lätt att tvätta i maskin. Detta var ett kap!

Har fler favvosar i garderoben, men de här är de jag verkligen använder flera gånger i veckan och inte kan slita mig från.

Nån annan som har några favoriter att visa upp för en nörd som jag? *haha* Jag vet att ni är några molly-fanatiker som brukar vara här och läsa – låt mig se era bästisar!

Kommentera

