Måndag

Började dagen i stallet. Tänkte jag skulle kunna rida lite men de byter lysrör i ridhuset så det var upptaget. Får göra det i morgon istället. Ska strax åka till jobbet men har några ärenden att göra innan jag börjar så jag får åka lite tidigare. Det är så himla kul att jobba! Jag längtar till varje gång faktiskt. Alla är så rara och jag börjar känna det som att jag har koll på vad jag gör nu. Det är ju inte dumt när man har så trevligt på jobbet! 🙂

Hovslagaren kommer i kväll och då kan jag inte vara där så Daniella får sköta den biten. Det var meningen att equiterapeuten också skulle komma men hennes bil hade lagt ihop så det får bli nästa vecka. Typiskt när vi planerat allt så bra. Men sånt kan man ju faktiskt inte hjälpa, sånt händer bara och vi sitter ju faktiskt inte i sjön.

tradera-003
Pilutta dig!!! sa Emilia.

Kommentera

