YIIIHAAA!!!

Sara och jag har haft bomövning på lektionen i kväll.
Jag red igen för Daniella och det var SÅ KUL!
Fem galoppbommar varav de tre i mitten upphöjda på sockerbitar och det här tände tanten på minsann! Jag lät henne gå med hackamore för jag vet att hon gillar det och bommar tycker hon också är kul så förutsatsen var bara att hon skulle få leka av sig lite och det gjorde hon med besked. Det var tjoho från början till slut med öronen framåt och full gas. Det är första gången tror jag som jag kännt att hon nästan går ifrån mig, men jag bara släppte efter, följde med och lät henne hållas. Bara för att hon tyckte det var så kul. Det kan man bjuda på ibland.
Så nu sitter jag här och är helt slut och väntar på att duschen ska bli ledig så jag får krypa i säng…
I morgon kommer Annje och Lindsey och fikar. Alltid lika trevligt!
Välkomna tjejer!!! 🙂

Kommentera

