Läkarbesök

Vilken jävla natt det varit! Jag fick ont i ett öga i går kväll, det kändes som om jag hade nåt som jag inte kunde få bort och så värkte det och blev alldeles rött. Så har det fortsatt hela natten. Jag har nästan inte sovit nånting för det har värkt så förbannat och runnit hela tiden så att min kudde var alldeles blöt till slut. Ringde sjukvårdsupplysningen (1177) klockan halv sju i morse när jag inte orkade med det längre och fick en tid klockan tio. Jag ska ju jobba 13-16 idag och har inte tid med sånt här!!! Det visade sig vara en väldigt grining ögoninflammation som jag nu fått ögondroppar mot. Skönt att de inte hittade nåt som satt fast i ögat i alla fall för det är så obehagligt att ta bort. Nu bara längtar jag efter att dropparna ska göra nytta för det gör så förbannat ONT och värker och dunkar i och runt ögat.
Så nu ska jag snart stå på jobbet och se pigg och fräsch ut när jag sovit typ 2 timmar och inte kan sminka upp mig så det här inte syns… Känns ju kul… inte… Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk igen för jag har som bomull i hela huvudet och huvudvärken går inte över med piller. Jag som nästan aldrig är sjuk annars, nånsin, har verkligen fått min dos denna vintern känns det som.

Måste bara visa en tjusig bild på mina fina raggmunkar som jag stekte i går kväll och som det mumsades på här hemma. Jag är en jäkel på att steka raggmunk så det så! 🙂 Hemligheten är att det ska vara mjölig potatis och ganska mycket lök i dem… *smask*
p3130046

Kommentera

