FYND!!! REA!!!

Måste bara visa mina stövlar som jag köpte på Vila härom dagen. De rear ut just nu ut allt i butiken här i Norrköping för 49,90:- utom skor och ytterplagg som kostar 149:-!!!
Jag menar – HALLÅÅÅ!!! Billigt!!!
Hittade de här stövlarna med fina band fram som jag föll för direkt och som dessutom är lite luddfoder inuti så jag hade tänkt dem till nästa vinter. Eller om det smäller till och blir kallt nu, men det ska vi väl inte tro… Ordinarie pris 649:- så man får väl vara nöjd med rabatten.
Jag gillar ju egentligen höga klackar men efter att min rygg brakade i somras så vill den inte ha högklackat, så jag är plattfotad ett tag framöver antar jag. Tyvärr.
Men dessa gillar jag trots att de är platta och bara lådan med sidenband gör ju att man blir extra glad!!! 🙂
p3140045
p31400442

Vill du ha gratis biobiljetter?

Kommentera

