Fredag. Fred-dag?

Nä, ingen fred-dag här inte. Kvällen som skulle blivit så trevlig slutade med att jag fick stora spelet på tjejerna som tjafsar och bråkar och bjäbbar över precis allting så fort de ser varandra. Jag orkar inte längre. Jag skiter i dem snart. Jag kan inte ha två stycken som är i luven på varandra precis HELA tiden. De kan inte ens äta frukost utan att hugga varandra i ryggen. När man är syskon ska man väl ställa upp för varandra och hålla ihop och inte önska livet ur den andra bara man ser henne? Jag har inga syskon, men önskar att jag hade det. Man måste vara rädd om sin familj för man vet aldrig hur länge de finns där, livet blir inte alltid som man tänkt sig – fråga mig, jag vet nämligen.
Jag vill inte längre. Stänger butiken och lägger ner nu.
Stick och brinn, låt mig vara i fred, prata inte med mig.
God natt.

 

                                                                BloggRegistret.se

Kommentera

