Glass i vårsolen

h4Hääärlig dag med glass i stooora lass i solen på Halvars tillsammans med Annje och Sandra och alla mina tjejor. Hur mumsigt och onyttigt som helst och härligt vårigt liksom. Emilia var lycklig i lekparken och jag var lycklig över att ha raggat en torkställning för tvätt (tack Annje) att låna tills nån nångång i framtiden kommer sig för att laga vår torktumlare som nu varit trasig i nästan 4 veckor. Detta gör att jag har tvätt i hela huset hela tiden (man tvättar typ 2-4 maskiner per dag när man har 5 ungar hemma) och jag håller på att bli GALEN. Verkstan är dock inte så serviceminded att de ens orkar ringa och boka en tid för att fixa den så i morgon ringer jag nån annan. Så det så!
Hur som helst – trevlig dag som avslutades med storhandling (allt var slut liksom upptäckte jag). Så trist men nödvändigt.
Nu ska jag plocka undan i köket och sen gå och duscha innan jag tar mig an min braiga bok i sängen.

Kommentera

