Addicted to…

Det finns få saker som jag går igång på så mycket som riktigt GOD choklad. Jag verkligen uppskattar fin, påkostad choklad som inte säljs i lösvikt för 4,90 hektot och som kladdar fast i gommen. Nej, dyr och lite speciell ska den vara, med hög kakaohalt och gärna med nåt nougat- eller nötaktigt i *mumma*
Min stora passion för tillfället är de där söta kaninerna i guldpapper med en bjällra om halsen som säljs till påsk för över 30:-. Just nu säljer de ut dem lite överallt för typ 15 spänn och det är då man kastar alla tankar på att börja leva ett nyttigare liv och köper tre på en gång *haha* Det är ju så jäkla gott att jag bara måste!
Vet vad jag kommer mumsa på när jag dimper ner i soffan ikväll…
p4280190

jttekaninen_34971258
Man får bara vara glad att de inte ser ut såhär – vet inte om det vore lika aptitligt då… 🙂

One comment on “Addicted to…

Kommentera

