Onsdag

Började dagen i stallet med Milla vid halv nio för att hinna med att mocka och göra foder. Hon var väldigt hjälpsam för en gångs skull och på väldans gott humör så det var trevligt.
Hem och slänga sig i duschen för jag kan inte stå på jobbet och lukta häst… Så laga middag som alla skulle äta ikväll när jag inte hunnit hem ännu, lämna på dagis och hinna slänga i sig en macka innan det var dags att åka till stan och jobba till stängning.
Den här veckan har varit så rolig på jobbet för det känns verkligen som jag är inne i ett bra flow just nu och jag kränger grejor för glatta livet 🙂 Då är det KUL att jobba!!!
Nu är jag slut och utsliten och ska bara halvslöa i soffan innan det är nattidags… *zzzzzzzzzzz*

daniellasbilder 007
En inte allt för nöjd Sara… 😉

daniellasbilder 004
Visst är hon vacker… *puss*

av saraconnemara Postat i Övrigt

Kommentera

