Nyttig!

Igår städade jag Emilias rum ända ner till grunden och idag tog jag mig i kragen och röjde upp på kontoret. Det var som en arkeologisk utgrävning att komma ner till botten där. FY FAN så mycket skit man samlar på sig!!!
Jag fyllde en hel sopsäck med bara skräp, gamla papper, udda strumpor, trasiga tuschpennor och annat som man faktiskt kan leva utan.
Skönt när det är gjort.
Duktig är jag!

Åkte ut en snabbis till Sara och hon kom springande genom skogen när jag ropade. Hon ser så otroligt lycklig ut i sin fina, stora hage.
Har som plan att bara rida i skogen ett tag, lulla runt och inte vara nyttig alls ett tag så vi båda får vila och sen börja ta tag i oss så småningom.
Hoppas jag hinner rida lite i morgon för sen är det vääääldigt körigt fram till måndag och så jobbar jag jättemycket nästa vecka så det blir svårt att hinna med att åka ut alls och än mindre rida.
Hon har dock en viss förmåga att bli väldans glad och ganska tittig i skogen när hon bara gått och glott i nån vecka så jag vill gärna hålla igång henne så gott jag kan.
Puss på henne – lyckliga ponny! 🙂

Kommentera

