Muffinsbak!

Jag känner mig som världens mest pedagogiska mamma som idag har bakat muffins med Emilia. Eller hon har faktiskt gjort det mesta helt själv.
Vi började dagen med att titta till Sara som idag stod längst bort i hagen och inte tänkte komma. Hon tyckte väl att jag var jobbig igår 🙂
Åkte och hämtade Magda på vägen hem för ikväll är det studentbal minsann som det har laddats för i flera månader och jag ska göra smink och sånt. Bilder kommer senare.
Hur som helst så bakade vi muffins, Emilia och jag och de blev…. ganska goda och… vääääldigt söta. Men hon var nöjd och glad!

maskros 001

maskros 003Djup koncentration för att glasera…

maskros 004Såhär fina blev de!

maskros 005YES!!!

av saraconnemara Postat i Övrigt

Kommentera

