Lycka är…

…såpbubblor. Emilia fick en burk idag när vi var i stan och hon blåste i trädgården i nästan en timme. Det var sååå kul!!!
DSC00201
Vi började dagen med att åka ut till Sara och titta till henne och idag stod hon faktiskt vid stängslet när vi kom. Emilia bjöd henne på morötter, men äpplet vi tagit med åt hon upp själv 🙂
Så vidare ut till NFK som hade ponnytävlingar idag också, men eftersom jag inte hade barnvakt så kunde jag ju inte jobba. Titta gick dock bra och vi satt ett bra tag och såg på alla hoppglada ponnyer. Emilia lyckades tjata sig till två glassar + pannkakor så hon var belåten och när hon fick låna min täckväst så frös hon inte heller.
Så svängde vi runt stan på vägen hem för jag behövde en ny plånbok eftersom jag köpt mig en så liten handväska så min stora plånka går inte ner. Wedins hade 25% på allt så det passade ju bra. Vi hann med leksaksaffären innan vi gick till bilen och hittade då såpbubblorna.
När vi kom hem däckade Emilia i soffan:
DSC00205

Kommentera

