Londontips?

engelsk%20flagga_epsSom väl inte undgått någon så åker jag och Magda till London i augusti och är borta i en vecka. Jag har varit i London oootaliga gånger – även i längre perioder och känner mig tämligen hemma där – så några direkta turisttips känner jag inte att jag behöver, men vad finns för övriga tips och idéer om vad man kan göra?
Jag är intresserad av just DINA smultronställen – alltså specifika t ex affärer, pubar, mysiga kvarter osv. Vart går DU när du åker dit och inte turistar? Har du nåt ställe du alltid återvänder till?
Delar du med dig av ditt så delar jag med mig av mitt… *haha*
Ser redan fram emot att sitta i Hyde Park och käka min medhavda lunch, inköpt på Marks & Spencer’s fantastiska matavdelning… 🙂

One comment on “Londontips?

  1. Jag rekommenderar en öl i camden med besök på stable market. Men det vet du väl redan om kan jag tänka mig. Ett besök på Ripleys belive it or not på picadelli circus är oxå ganska kul. 5 våningar med diverse konstigheter.

Kommentera

