Bästa, bästa verkstadskillarna ever!!!

vianorJag har ju stått med punka på stora bilen som jag skrev förut och hur kul är det när man verkligen (VERKLIGEN) behöver bilen!?!?!?
Ringde till Vianor på Lindövägen och beklagade mig och den trevliga killen jag pratade med sa att ”Vi ska bara fika klart så kommer vi direkt!” VA??? Det trodde man ju inte! Det tog en halvtimme så kom de och bytte till reservhjulet (ett jäkla bök). Så åkte jag med till verkstan och de satte på ett riktigt däck och satte tillbaka reserven. Men vilket jobb!
Till slut var de tre killar som låg under bilen och svor över den helt galna konstruktionen av reservhjul som finns på Chrysler Grand Voyager med en liten vagga liksom som hjulet ska ligga i UNDER bilen och som man ska hissa upp och ner med en lång pinne inifrån… skumt… Men de var jättetrevliga trots att de fick arbeta övertid och hissa min bil upp och ner för att få fast eländet under.
Kalaset gick på nästan 2500:- och det var ju kul såhär inför sommaren…
Men hur som helst – jag gör gärna reklam för Vianor, Lindövägen i Norrköping som löste detta jättesnabbt, jättesmidigt och jättetrevligt!
Tack killar – ni räddade min vecka!!!!!

Kommentera

