VAAARMT!!!

DSC00254Det är så jäkla varmt att jag tror att jag döööör!!! Jag gillar verkligen inte värme av den här klassen. Typ 22 grader och lite molnigt tycker jag är perfekt sommarväder och inte 27 grader som idag.
Tanten tyckte också det var varmt så vi tog bara en sväng i skogen. Eller rättare sagt – Lindsay red i skogen och jag promenerade. Var inte på direkt ridhumör i värmen utan jag såg mest fram emot fikat efteråt med kladdkakor och wienerbröd. Och DRICKA!!! 🙂
Sara gillade att gå bland träden där det var lite skugga, så det blev lilla vändan som tar ca 40 min om man bara skrittar.
Precis lagom idag.
DSC00258

DSC00261Mumsigt med lite fika i solskenet efter att ha traskat i skogen 🙂

58 dagar till London

Kommentera

