Ämligt

Har jobbat idag och kände redan när jag klev ur sängen att jag inte mådde bra. KAN bero på att jag sovit typ tre timmar i natt eller nåt för Emilia kom och la sig hos oss och snodde runt och härjade halva natten så jag var lika trött när jag vaknade som när jag gick och la mig 😦
Var ganska glad när Lisa kom och bytte av mig klockan tre så jag fick åka hem i regnet och däcka i soffan.
Där har jag legat sen dess och halvsovit, men nu är det väl dags att laga nån typ av middag till kidsen… *puh*
Vill helst bara dåsa mot min sköna kudde och kanske kika på en bra film som inte kräver för mycket tankeverksamhet och som det inte gör nåt att jag somnar i en kvart här och där 🙂

43 dagar till London

Kommentera

