Har inte tid!

Jag har inte tid att ha ont i ryggen nu!!!
I morgon skulle jag ha hjälpt mamsen att flytta, på onsdag jobba heldag, den 23e är det Uffe på Skansen, veckan därpå är det ridläger… Jag vet hur segdraget sånt här kan vara om man har otur, så just nu går jag som på glas och försöker med allt för att det ska gå över. Det är värmedyna, zon-salva, piller… ja, alla sätt är bra utom de dåliga som min mamma brukar säga.
Håll tummarna för mig att det går över NU! 🙂
Ska roa mig i eftermiddag med att lägga ut lite auktioner på Tradera. Länk kommer när jag är klar.

41 dagar till London

One comment on “Har inte tid!

Kommentera

