Så åkte de ut…

… på Tradera, flera av mina älsklingsplagg från Odd Molly och lite annat som jag lika gärna kan göra mig av med.
Ja, jag vet att jag tjänar på att sätta ut allt för 1 krona, men eftersom jag egentligen inte vill sälja mina mollysar så sätter jag inte ut dem för lägre pris än att jag kan leva med det, och vill ingen betala det så har jag inget emot att behålla dem själv. Det är bara det att min garderob håller på att svämma över och ibland måste man ju rensa lite…
Kika gärna in HÄR och se om nåt kan passa.
En sak fick jag såld på ”Köp-Nu” efter en kvart så det kändes ju bra! 🙂
58447385_1tröjor

40 dagar till London

Kommentera

