Long time – no see

Nä, jag har inte gått under jorden. Jag vet att jag varit jättedålig på att skriva den senaste veckan, men jag har faktiskt haft fullt upp på alla fronter. Både privat och med jobb.
Brukar vara duktig och skriva varje dag, men nu får jag väl skämmas då 🙂
Väntar på att Magda ska maila över bilder från Skansen där vi var i måndags med småtjejerna och de lämnade sina nappar till kattungarna. Det gick över förväntan! Och funkar fortfarande! Inget gnöl alls faktiskt!

Sitter hemma hos Magda nu och skriver på hennes otrooooligt sega bärbara dator. Passar Tuva. Ska jobba heldag i morgon och sedan bli upphämtad direkt från jobbet och så bär det av till Bergs Slussar för ännu en Uffe-konsert! Hoppas han är i samma fina form som i Stockholm.
Denna gång ska jag inte glömma kameran!!!

17 dagar till London

Kommentera

