Spikmatta

spikmattaJag har blivit med spikmatta!
Var ju på ridläger och de andra tjejerna där lovsjöng sina spikmattor så att jag tänkte att – varför inte prova? Inhandlade raskt en ny, fin, grön spikmatta på Tradera (vad vore jag utan Tradera?) och den är GRYMT SKÖN! Det gör ont precis när man lägger sig, men sen ligger man så gosigt där och jag blir alldeles såsig i huvudet och skulle lätt kunna somna. Dessutom märker jag att min stela och onda nacke känns bättre så det kanske gör effekt i alla fall?

Släpper en video från Uffes spelning i går i Bergs Slussar:

15 dagar till London

Kommentera

