Att organisera sitt liv (eller i alla fall sitt badrum)

milla 020Har halva badrummet fullt av jobb-grejor. Alltså smink, krämer, små provburkar, lustiga små dosor med diverse klet i osv och till slut blev det för mkt smågrejor till och med för mig. DÅ har det gått långt.
Så idag har jag inhandlat mig en sk beautybox och klämt ner det mesta i. Den blev typ proppfull och väger säkert tre kilo *haha*
Med hyllan blev prydligare, jag kanske har en chans att hitta det jag vill ha och Stefans ordningssinne kan vila en stund 😉
milla 019milla 018
I sanningens namn så fick faktiskt inte allting plats…
Hur kul är det EGENTLIGEN att se min necessär? *haha*

Nu blir det till att landa i soffan med tacos och en cider och sen försöka lägga sig i hyfsad tid eftersom det är tävling på NFK i morgon och Nora ska hoppa 70 cm med Steffi och jag ska vara med i LD med Sara. Kan ju bli en ganska livad historia eftersom tanten varit allt annat än samarbetsvillig den senaste veckan 🙂 🙂 🙂

Kommentera

