Vad lustigt!

Jag pratade med min butikschef igår när jag bytte av henne på jobbet och hon sa då att hon skulle gå och köpa ett födelsedagskort till sin mamma. Då visade det sig att våra mammor fyller år på samma dag och dessutom att båda har en tvillingsyster! Hur stora är oddsen för det?
Lite kul faktiskt 🙂

För övrigt är jag jätteless på vissa personer som strular och som i slutänden kommer att kosta mig en massa pengar som de var med på att betala från början men nu backar på. Det är tacken för att man ställer upp och fixar och donar och gör en massa jobb som de bara kan glida med på. Kände att jag inte var i form att ta en diskussion ang. det idag för då hade jag blivit ordentligt otrevlig eftersom jag sovit max 2 timmar inatt och inte är i så god kondition. Trist.

Har för övrigt hittat en kraftfoder som tydligen även fånghästar kan äta och har beställt en säck att levereras på torsdag. Kan behöva något utöver hö och lucern men det är inte så lätt att hitta något som man vågar ge. Detta verkar i alla fall bra och jag får det levererat direkt till stallet. Spännande att se om det funkar. Hon behöver lägga på sig men är svårfödd och kan äta nästan hur mycket som helst utan att det syns. Och JA! Hon är avmaskad och allt – vill bara ha det sagt för den som undrar 😉

Kommentera

