Ponnyskrutt

milla 147Har varit på språng heeeela dagen idag – är så jäkla trött att jag ser syner… Jobbade dessutom till stängning och hade såklart en diff i kassan som jag fick börja luska i. Åh, vad trist!
Hämtade Nora i stallet på hemvägen. Hon hade varit på uteritt i två timmar på Melodie och det hade tydligen gått FOOORT bitvis 🙂 Men Nora är ju inte rädd av sig och tyckte det var kul!
Sprang in en liten sväng bara och sa tack till Sandra som tog hand om ponnyskrutten idag eftersom jag bara inte kunde/hann/orkade den här hyperstressade dagen. Hittade henne på gräsbanan sittandes på en barbacka Sara som precis hade exploderat rakt upp i luften och skickat av henne *ooops* Men hon slog sig inte så värst tror/hoppas jag.
Dumma gamla toktant 🙂 Hon går i barndom ibland 😉
Det är INTE en bra idé att rida barbacka på gräsbanan när tanten inte ridits sen i söndags *hahaha*

Nu ska jag bara betala en trist räkning och sen döööö i soffan.
See you!

Kommentera

