Senaste från Odd Molly

Mina senaste inköp från Odd Molly… Har hållit lite i pengarna den senaste tiden och inte unnat mig så mycket, men dessa kunde jag inte motstå 🙂

87558954_1Cupcake top i cerise-lila. Väldigt snygg att ha under koftor t ex. Fyndat på Tradera!

1536_sT88 buttondown. Ljuvlig tunika som nog kommer att användas flitigt i höst.

9_40_49_front_20_3Indy Dress – underbar!!!!!!!!! Denna vill jag HAAAA!

371_749_49_front_7_9Jag söker också en Spoiler Underdress #749 i chokladbrunt i stl 1 om den är normal i stl, annars en tvåa. Den är sååå snygg att ha under så bara spetskanten längst ner syns!

One comment on “Senaste från Odd Molly

Kommentera

