Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

6b42b9d0f0cfabd8d006eec69deb290cbc38f1dcSå heter Lars Winnerbäcks nya cd som naturligtvis inhandlades på releasedagen den 21/9 och nu har jag hunnit lyssna in mig lite på den. Det tar alltid ett tag med hans plattor att hitta sina egna guldkorn, och som alltid har jag fastnat för några låtar som säkert inte kommer att vara mina favoriter efter 50 lyssningar – då har de bytts mot andra. Så brukar det vara. Det lovar i alla fall gott. Jag gillar det jag hör och det låter väldigt mycket ”Lasse” 🙂

Kommentera

