Shoppat

Behövde verkligen nya stövlar tills i vinter. Var på Skopunkten i stan och provade masssssor av stövlar innan jag kunde bestämma mig 🙂
Dessa har jag gått i hela förra hösten och vintern och nu är det helt slut och trasiga, men ååååh vad jag har älskat dem. stövel1Snygga både till jeansen och till sidentunikan med grova strumpor till – och så sköna sen. De fanns faktiskt på Skopunkten i år med, men jag bestämde mig för dessa snarlika istället:
stövel och så köpte jag de här skorna med, bara för att de var så snygga på att jag inte kunde låta bli:
sko1
Jag gillar ju skor – så är det bara (fast jag är inte lika fanatiskt som Magda *HAHAHAHA*)
Just idag är det ju så synd om mig som har ont i ryggen så jag får se det som en muntra-upp-mig-present 🙂

Nu väntar sängen och värmedynan och några skojiga piller så jag kanske inte behöver ha så ont i natt.
Tjingeling! (Ni märker att jag försöker vara skojsig och peppig trots att hela världen suger just nu va!?)

Kommentera

