Odd Molly på Tradera

JAG VANN!!! Min auktion som jag försökte passa på Tradera (men missade) gick ut vid lunch och jag vann den!!! *YES*
Denna underbara Odd Molly #879 Imagination Wrap kommer snart att flytta in i min garderob och vårdas ömt. Har tittat på denna länge, men inte hittat den till ett hyfsat pris. Nu är den min! Betald och klar så jag bara väntar vid brevlådan… *otålig*

89089834_1

Förresten var det länge sen ni fick en bild på vita faran, så här kommer en – vare sig ni vill eller ej *haha*
daniiiiella 009

Kommentera

