Idol

Alltså – jag orkar verkligen inte med Idol just nu. Det är så låååånga uttagningar att jag redan tappat intresset. Ska titta när det bara är de sista 10 kvar, innan dess får det vara.
MEN!!! Denna tjej är ju helt outstanding! Tove Styrke Östman. Vilken röst, vilken inlevelse, vilket scenspråk och dessutom är hon ju söt som socker! Och bara 16 år!!!
Håller hon vad hon lovar så är hon min Idol 2009!

Bagge ser helt kär ut 🙂

2 comments on “Idol

  1. haha vad go du är 🙂 nejda jag försvinner inte, du vet jag är som ogräs, folk försöker alltid rycka bort det men det kommer alltid upp igen 🙂 jag tänkte mer ha 2 bloggar denna på metro som visar min glada knäppa sida 🙂 och den låsta ska mer vara till för detta personliga som händer oss, som dessa bråk mm jag vill inte att folk sitter och gottar sig åt detta, och tyvärr vet jag ett par st som gör detta, men det är klart du får lösen till den andra med men till anonyma kommer jag inte ge ut det, skönt att höra dina positiva ord idag efter samtalet med soc igår där vi bad om hjälp och fick det vidriga bemötande blev jag ganska lessen, så tack för att du är så snäll och go 🙂 kramar

Kommentera

