OK – här är de!

Det har ju trillat in några paket de senaste dagarna och jag har även två som jag väntar på som borde komma på måndag-tisdag eller nåt.
Vad var det nu i paketen då?
Jo, det här:
yxgbxlqj-200En ”Lovely Knit” från kollektionen ”Sovereign” som jag kikat på ett tag. Dock kanske liiiite för rödbrun för min smak, men får hänga ett tag så kanske jag vänjer mig 🙂 Borde kanske haft en stl 1 istället för en stl 2 men till det priset jag gav så spelar det ingen roll! *YES*

blus kopieraUnderbar rutig skjorta från ”Vive la Difference”-kollektionen som är ljuvlig till jeans och stövlar. Vacker spets i nederkanten och fina broderier. Favorit!

89396571_189396571_3Fantastiskt fin ”Grandmas Coat” i ljusbrunt med vita sömmar och brodyr på ryggen i ljusgult. SÅ fin!!! Ser helt och fullkomligt ny ut, så detta var veckans stooora fynd! OM någon har den i stl 0 och vill byta mot min i stl 1 så är ni välkomna! Annars fortsätter jag att njuta av den jag har 🙂

I morgon borde min vackra ”Imagination Wrap” landa i min brevlåda!!!
89089834_1

Ropade precis in en sjal till min kappa – precis den jag letat efter ett tag men inte hittat. Nu fanns den på Tradera till ett bra köp-nu-pris och jag tänkte inte låta den gå mig ur händerna igen så nu är den min! Helt ny och jätteläcker! Denna kommer från 2008 års ”Flow feathers”-kollektion och är gjord i mjukaste cashmere så den borde vara ljuuuuvlig. Jag har en molly-kofta i cashmere och den är len som en babyrumpa mot huden.
89688989_489688989_1

Vad roligt det är att FYNDA!!! 🙂

Kommentera

