Thailand

Den 9e januari drar vi! 2 veckor till Thailand med alla ungarna, Stefan och mig själv! Det ska bli heeeelt underbart skönt att komma ifrån vinternkylan ett tag och bara ligga och glassa med en paraplydrink vid poolen. Thailand är ett land jag missat hittills, så det känns väldigt spännande att få se nåt nytt.
Vi åker med Ving till ett ställe som heter Kamala Beach och HÄR kan man se hur det ser ut! 7 pooler på totalt 4390 m2 verkar ju helt ok – vi tyckte poolområdet i Arguineguin hade stora pooler med 855 m2 *hahaha*
Hyfsat avstånd till både Patong och Phuket Town så det blir nog bra. Lite shopping måste man ju hinna med också 😉 Hade det bara varit Stefan och jag som åkte så skulle man ju kanske INTE valt ett så barnanpassat hotell för jag avskyr när ungar stänker vatten på mig, inte kan sköta sig vid middagen och skriker och härjar när jag är på semester (jaja – kalla mig surkärring då!), speciellt andras ungar 😉 Nu har vi ju med oss fem stycken själva så vi kan väl inte säga nåt… Det underlättar om hotellet är gjort för barn för det blir så mycket smidigare med allting då, så jag får väl stå ut. Nästa gång ska vi åka till ett sånt där hotell där man inte får ha med sig barn alls – guuuud vad skönt!!! 🙂

Jag kommer sakna Sara något enormt för då borde hon vara som roligast mitt i sin värsta vinterfnatt, men det är väl synd att klaga. Har ordnat för henne på bästa sätt eftersom Sandra och Annje har lovat att ta väl hand om henne så jag behöver inte oroa mig. Känns skönt.
Magda tänkte bo i vårt hus de veckorna så blommorna får vatten, posten blir intagen och Primus behöver inte bo på hundpang.
Läääängtar!!! 🙂

kamalabeach

One comment on “Thailand

  1. Här sitter man o gnäller över att de är kämpigt med två små barn och sen sitter du med dubbla 😀

    Nej men ärligt talat, hoppas ni får det gött i Thailand :d

Kommentera

