*PUH*

400 kilo hö och två struliga ungar senare är jag ganska mör.
Hyrt släp, lastat, burit upp för lilla smala trappen till höskullen, lämna släpet, skjutsa hem Magda och Tuva + lämna av Daniella i stallet för övernattning borta, få veta via sms att hon ska iväg på tävling i morgon med Sandra mfl och behöver kläder, tappat bort Nora som skulle på kalas men som var tvungen att åka buss eftersom jag körde hö när kalaset började. Hon pratade om att hon minsann visste att hennes kompis bodde i Vilbergen – nästan vid mormor – men det visade sig när jag kollade att det är i andra änden av stan. Hon svarar inte i telefon och när jag försöker ringa och kolla om hon hittat dit så är det bara upptaget… Är hon där? Är hon på väg? Är hon nån annan stans?
Vad trött jag blir…
Slut i kroppen och slut i huvudet!

(Uppdatering: Nora hade hittat sitt kalas och haft jätteroligt 🙂 )

Kommentera

