Som sagt – det lönar sig att bråka!!!

Som jag skrev i förra inlägget så tänkte NETSIZE.SE återbetala endast 120:- av de över 600:- som de var skyldiga mig. Mailade dem för någon timme sedan, skickade med utdrag från min faktura och hotade med polisanmälan och det tog inte mer än en halvtimme så kom detta mail i min inbox:

Kära Ewa

Tack för din e-post.

Vi ber om ursäkt för misstaget.
Du kommer få en återbetalning på 690.00 SEK

Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor.

Med vänliga hälsningar,

Andrea.J

Netsize Helpdesk – Sverige

helpdesk.se@netsize.com
tel: 020 79 6700
fax: +44 (0) 203 393 5091

Är det inte konstigt hur det kan gå? 😉 Förresten så verkar alla på deras kundtjänst heta Andrea. Om man läser de andra sidorna som jag länkat till så har alla nästan haft kontakt med just en Andrea. Kan inte tro att ett så stort företag bara har en liten tjej på kundtjänsten…
Hur som helst – nu återstår bara att se om det trillar in några pengar. Uppföljning kommer.

One comment on “Som sagt – det lönar sig att bråka!!!

  1. fy vad hemskt tack för att du delar med dig om vad som hänt dig, det liknar mycket min egna historia när detta började på mig kunde jag inte sitta heller, jag fick stå och äta jag grät när jag skulle på toa och jag är ingen person som grinar lät men denna smärta har verkligen förstört så mycket, jag sökte hjälp gång på gång men fick bara skit diagnoser som tex du har ont i ryggen för du är antagligen depprimerad för att dina barns far har dött…..eller att jag var för otränad så fin jag var i kroppen då har jag aldrig vart, hade de kollat mig ordentligt då är jag säker på att de opererat mig med, min ortoped läkare säger att nu har det gått för lång tid, så nu kommer jag få dras med denna smärta de tror inte den försvinner utan den orsakade för mycket skada, bråcket ligger precis vid nervroten med tyvärr, först när min fot/ben slutade fungera kunde de ta mig på allvar men som tur var skrev de ut medicin hela tiden men på lång sikt är ju inte det bra heller, jag äter ju medicin med morfin i dagligen ganska hög dos med men jag har ju inget val tyvärr utan den skulle jag inte kunna stå upprätt men som du säger så tar den inte bort all smärta den tar bort topparna så att jag kan uthärda det i allafall men ont har jag alltid, nä sjukvården ger jag inte så mycket för, så jag undrar med vad man betalar skatt för ??
    kramen

Kommentera

