MIN!!!

Den är min, min, MIN!!! YES! Till sist lyckades jag erövra denna fantastiskt vackra kappa från Odd Molly som sitter som en smäck och bara är sååå fin 🙂

90076641_190076641_290076641_3

Var och red Sara i ridhuset på eftermiddagen. Barbacka idag också för jag var för lat för att sadla helt enkelt. Hon är så fin just nu – mjuk och lyhörd och glad så jag var nöjd.

Ikväll är det tacos som gäller. Nora är på bio med en kompis och jag ska hämta dem snart och sen bara svimma i soffan. I morgon är det den tandlösa Emilia (hon har stolt visat upp sin glugg för ALLA i hela stallet och med stor inlevelse berättat hur duktig hon var hos tandläkaren) som ska få gå på bio för de visar Lilla Spöket Laban och det älskar ju hon. Laban och popcorn – sen är hon lycklig! 🙂

Kommentera

