Projektarbete

Just nu vet jag inte hur det blir med utbildningen jag ville gå eftersom jag ju är i Thailand när intervjudagen är, men hur som helst så har jag i alla fall påbörjat ett projekt på jobbet som jag tänkte presentera oavsett om de vill träffa mig eller ej. Vill de inte ha mig nu pga av att jag inte kan närvara så kan jag ju använda det till nästa gång jag söker.
Jag tror att det kommer att bli jättebra – tufft men jättebra.
Känner mig väldigt nöjd så stort tack till Emelie butikschef som kläckte idén och tror på mig i detta!

Emilia var och vaccinerades mot svininfluensa igår och idag har hon feber och är lite ämlig – antagligen pga vaccinet.
Hon är ledig från dagis i morgon och då ska vi åka till stallet för hon ville rida Sara. Hon är så duktig och tanten är så snäll, så det blir nog kul, om hon är bättre då vill säga.

Kommentera

