Dagen efter…

Det låter värre än det är – jag lovar 🙂
Vi hade stor fest igår med nästan 80 personer, god mat, liveband och allmänt trevlig stämning. Mycket dans och sång och glada miner – väldigt lyckat!!! Själv var jag väldigt måttlig för jag skulle ju köra Emilia till stallet nu på morgonen så jag nöjde mig med ett par glas rött till maten bara och väääldigt lite i övrigt. Dessutom uppskattar jag inte att en hel dag efter en fest går till waste för att jag drack för mycket. Det gick bra när man var i tjugoårsåldern men jag känner att det inte är värt det längre. Nu vill jag utnyttja mina dagar och som sagt – idag skulle vi ju till Skogslotten redan vid tio så det kändes lagom.
Roligt hade vi i alla fall – tror jag kan tala för de flesta när det gäller det. Hoppas det blir dags redan nästa år igen. Då får vi väl fira att klubben fyller 111 så man får en anledning att ordna fest då med *haha*

I bilen på vägen hem från stallet idag så var det Svensktoppen som spelade ”Om du lämnade mig nu” med Lars Winnerbäck och Miss Li som nu legat 115 veckor på listan!!! Helt otroligt!
Här kommer den underbara låten, bara för att jag tycket den är så bra 🙂

Kommentera

