*YEEEEEES*

Tjohooo!
Jag får presentera mitt projekt för utbildningen jag sökt så jag får en chans trots att jag inte kan vara med på intervjuerna den 11/1 ’10. Hon som håller i det kommer till vår butik den 17 december och vi tar intervju och presentation då. Känns SÅÅÅ bra för jag vill verkligen det här och det är en sån chans att jag inte kan missa det, men vad gör man när man har bokat resa? Nu löser det sig ändå och jag är glad och nöjd. Har börjat på projektarbetet och det ser lovande ut.
Kommer att bli väldans bra tror jag! 🙂

Kommentera

