Vaccinationer…

Igår vaccinerades båda tjejerna mot svininfluensa. Det tog bara en halvtimme så ringde Noras lärare och sa att jag var tvungen att hämta Nora som fått sån huvudvärk att hon bara grät och inte kunde stå upp. Hon var yr, hade hög feber och mådde illa. Idag fick jag hämta Daniella som hade feber och huvudvärk. Vad är det de skjuter i oss egentligen? Var och varannan blir ju jättedålig. Vi ska göra ett nytt försök att vaccinera oss med jobbet på måndag nu när vi inte fick göra det i onsdags. Vore just snyggt om vi alla blev sjuka efter så vi inte kan jobba… 🙂

Åkte ut till Ingelsta och försökte hitta en bikini tills vi ska till Thailand, men det är ju banne mig omöjligt i november att hitta badkläder! Till slut hittade jag en slät, svart på Stadium till hyfsat pris *puh*
Dessutom ska vi bada jacuzzi och äta god middag efteråt på lördag och då kan det ju vara bra om jag inte måste komma naken 😉


Galna minsting medan hon hade alla tänder…

Kommentera

