Lussebullar och projektångest

Igår var jag otroligt duktig måste jag säga! Förutom att jag satt hemma hos min mams och skrev flitigt på mitt projektarbete och sammanställde siffror så jobbade jag ett gäng timmar och bakade dessutom en jätteladdning lussekatter på kvällen med ivrig hjälp av Emilia. De blir sååå goda – mina lussebullar! Jag är helt enkelt en stjärna på det 🙂 De blir kanske inte så vackra som köpebullar, men så himla fluffiga och goda så det är inte klokt! Stolt!

Nu har jag bestämt mig för att lägga min projektångest åt sidan och försöka se att det inte skulle göra att himlen rämnar om intervjun och redovisningen inte går bra. Jag har gjort ett jättebra jobb och lagt ner massor av tid utanför arbetstid på detta, men vill de inte ha mig så kan jag tyvärr inte göra mer. Inte just nu i alla fall. Vi är tyvärr två från vår butik som vill åt samma utbildning och eftersom den andra tjejen har jobbat längre och redan kan det mesta så kommer hon säkert att vara deras förstahandsval, men det kan jag ju ta på sätt och vis.
Jaja, torsdagen närmar sig alldeles för fort men jag ska göra så gott jag kan och känna att jag gjort mitt bästa – mer kan jag inte göra!

One comment on “Lussebullar och projektångest

Kommentera

