Nya tag

Igår hade Sandra ridit Sara och den knäppa gamla tanten (OBS! sagt med stooor kärlek!) hade varit hur snäll som helst! Varför är hon inte det när JAG rider då!?!?!?
I dag har jag jobbat så tjejerna har tagit stallet, men i morgon kväll ska jag ge mig på att rida henne för hon måste ju sättas igång nu när hon inte är halt längre.
På’t igen!!! 🙂

av saraconnemara Postat i Övrigt

One comment on “Nya tag

  1. Hej,

    Jag är intresserad av att köpa ett blogginlägg på din blogg. Inlägget kommer innehålla en liten paragraf med några enstaka länkar till vårt poker community. Hör av dig om du är intresserad till: seotjanst@gmail.com

    Hälsningar,
    Henrik

Kommentera

