Mycket att berätta

Så har vi då kommit hem från Thailand efter två veckor med sol, bad, shopping, elefantridning, magsjuka, underbara solnedgångar på balkongen med ett glas vin och en alldeles för lång flygresa dit och hem när man har en 4-åring med sig. Det har varit en helt underbar semester och jag ska försöka lägga in lite bilder när jag tömt kameran.
Kan definitivt tänka mig att åka tillbaka!!!

När jag kom hem så hade jag fått mail om att jag faktiskt kom in på den butikschefsutbildning som jag har jobbat så för under hösten för att kvalificera mig till!!! Jag har ju slitit så dant med mitt projekt som jag redovisade innan jul och tydligen gillade de vad de såg och hörde så nu ska jag läsa detta parallellt med mitt vanliga jobb under hela våren. Himla kul och spännande!

Igår hämtade vi så till slut Trixi! Jag var ute hos dem i fredags och vi veterinärbesiktigade utan problem, så igår morse stod vi på gårdsplanen kvart över åtta och lastade häst. Hon gick rakt in i släpet utan att tveka en sekund och sen stod hon lugnt hela vägen till NFK. Hon tillbringade dagen ute mestadels och verkade inte direkt upprörd över att byta stall.
Här kommer naturligtvis en bildbomb 🙂

Hon är helt ljuvlig och jag är säker på att vi kommer stortrivas med henne. Känns helt rätt! 🙂

Sandra red Sara idag också eftersom det är söndag och jag hjälpte henne med lite studsbommar. Tanten var lite väl pigg och slog några ordentliga bockar och brallar, men Sandra är ju tuff så hon satt kvar. Sara har faktiskt skickat av henne i somras, men nu gick det bra.
En bild från tävling på NFK i höstas med Daniella och Sara i LB1:

av saraconnemara Postat i Övrigt

Kommentera

