EMMERDALE!!!

Nu är det dags!!!
Idag smäller det!!!
Emmerdale – Hem till gården – är tillbaka!!!
ÄNTLIGEN!!!
YIHAAA!!!
🙂
Tror jag gör som jag brukar, alltså spelar in hela veckans avsnitt och njuuuuter sen lääääänge av mina favvosar i ett svep. Fast jag kanske inte kan hålla mig just idag pga abstinens… 😉

One comment on “EMMERDALE!!!

  1. Har aldrig gillat Pearl och det är kanske inte meningen att man skall göra hellre. På nåt vis satt jag o tänkte ”la gott åt henne”………elakt ja visst.
    Kul att se Tara o Mark igen fast det tog ett tag innan jag kände igen Tara.
    Kommer att sakna Len………….

Kommentera

